  • 1. Data: 2004-08-13 10:31:34
    Temat: zaklady bukmacherskie
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Witam!
    Zawieram od jakiegos czasu zaklady na betandwin.com i wygrywam znaczne
    kwoty.
    Pieniadze sa przesylane z Austrii na moje konto bankowe w Polsce. I co dalej
    z tym? :)
    W polsce na zaklady sportowe jest podatek 10% juz wliczony w zakład. Od
    moich wygranych tam w Austrii z tego co wiem nie jest odprowadzny zaden
    podatek ani tez innego rodzaju prowizje...
    I co w takim wypadku? (w archiwum nic nie znalazlem konkretnego).

    pozdrawiam
    Regand

  • 2. Data: 2004-08-14 15:52:28
    Temat: Re: zaklady bukmacherskie
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Naprawde nikt nic nie wie? Chociaz gdzie cos na ten temat szukac..
    Sprawdzalem pytania podatnikow w IS Wroclaw/Warszawa i nic nie bylo.
    Pewnie bede musial wyslac prosbe o interpretacje do US :/

    Regand

  • 4. Data: 2004-08-14 16:38:32
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Pewnie bede musial wyslac prosbe o interpretacje do US :/
    Wykaż trochę cierpliwości, są tacy co mają wolny weekend.
    Lepiej sam dowiedz się innymi sposobami (NG, doradcy podatkowi, rewidenci).
    W US wiedzą mniej niż ludzie na grupie, a jak zinterpretują to tak by więcej
    płacić, tym bardziej, że mają za to odpowiadać.
    Skoro jesteśmy w UE to pewnie mamy umowę o unikaniu podwójnego
    opodatkowania. Może tędy droga ...
    Darek

  • 3. Data: 2004-08-14 16:38:32
    Od: "pisarz" <q...@q...co>