  • 1. Data: 2002-03-06 07:44:18
    Temat: Nadpłata z za podatki z 2000r.
    Od: "k.s." <k...@w...pl>

    Witam

    Ponieważ poniosłem koszty z kupnem mieszkania w w podatkach
    za 2000r. powstała nadpłata, którą mam przenieść do pit-37 (rozliczenie wraz
    z żoną)
    za rok 2001.
    Pytanie tylko, gdzie ją wpisać? W jaką pozycję PIT-u 37?

    Z góry dzięki

    k.s.

  • 2. Data: 2002-03-06 09:37:50
    Temat: Re: Nadpłata z za podatki z 2000r.
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "k.s." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z żoną)
    > za rok 2001.
    > Pytanie tylko, gdzie ją wpisać? W jaką pozycję PIT-u 37?

    ------
    Musisz wypełnić załącznik PIT-D i tam jest pozycja 97 w którą należy wpisać
    nie odliczoną kwotę i dopiero przenosisz do PIT-37.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-06 11:04:15
    Od: "k.s." <k...@w...pl>

    Dziękuję