    From: "Mariusz" <mariusz@USUŃ.TOgrota.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Najem pomieszczenia
    Date: Fri, 9 May 2003 12:57:11 +0200

    Witam.

    Prowadzę DG rozliczam się na podstawie KPIR i VAT.
    W budynku w którym mieszkam wynajmuję pomieszczenie gospodarcze (tam
    zajmuję się swoja działalnością - naprawa sprzetu RTV). Nowo powstała
    wspólnota mieszkaniowa podpisala ze mną umowę najmu. Co miesiąc
    otrzymuję rachunek imienny. Chcialem podpisać na moją prowadzoną
    działalność lecz wtedy kwota wzrosła by za wysoko jak za takie
    pomieszczenie. Mam pytanko czy taki rachunek mogę wpisać do KPIR jako
    pozostałe wydatki czy jednak nie mogę ponieważ jest wystawiony nie na
    moją firmę tylko na mnie jako osoba fizyczna.

    Pozdrawiam Mariusz

    ps: odpowiadając na priv popraw adres zwrotny