  • 11. Data: 2002-09-02 21:09:41
    Temat: Re: Newsy o rachunkowsci ???!!!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Sep 2002, Sławomir Dąbrowski wrote:

    >+ > >+ Grupę można powołać łatwo, ale czy będzie ruch?
    >+ >
    >+ > Próbowałeś (powołać grupę) czy kandydujesz do prhn ?? ;)
    >+
    >+ A cóż to jest? (może powinienem się na wszelki wypadek obrazić?;)

    A to zależy od poczucia humoru :), wyrażam nadzieję że masz
    "właściwe" ! Jest to pl.rec.humor.najlepsze, moderowana grupa
    z kawałkami podsyłanymi przez grupowiczów. Z rzedaka zdarza
    się fut z grup "humorystycznych", większość to lapsusy,
    złote myśli i inne takie.

    >+ > Bo z opisów na .nowe-grupy to mam odmienne wrażenia.
    >+
    >+ A miłe te wrażenia czy przeciwnie?

    Raczej chodzi o odporność w skali historycznej; zwyczajnie
    długa jest ta procedura (powoływania grupy), przy czym krok
    pt. "akceptacja TS" zdaje się nie należy do tych krótszych :)

    Pozdrowienia, Gotfryd