  • 1. Data: 2002-08-28 10:14:42
    Temat: Uwaga błąd ZUS-u
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Błąd wystąpił przy podstawie % do ubezpieczenia zdrowotnego
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    zamiast 7,75 jest 7,45 chyba, że coś mnie ominęło ;-)

    DAMIR

  • 2. Data: 2002-08-29 08:08:00
    Temat: Re: Uwaga błąd ZUS-u
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > zamiast 7,75 jest 7,45 chyba, że coś mnie ominęło ;-)
    >

    > DAMIR

    Faktycznie - trochę przespałeś. Przez długi czas obowiązywała stawka 7,5 %,
    po czym okazało się, że to trochę mało jak na obsługę świadczeń zdrowotnych,
    po czym zwiększono ją do 7, 75 %. To nadal jest za mało, ale na tej stawce
    na razie pozostaliśmy.

    pozdrawiam, Graszka

  • 3. Data: 2002-08-29 11:53:50
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zdrowotnych,
    > po czym zwiększono ją do 7, 75 %. To nadal jest za mało, ale na tej stawce

    Oj Graszka, wydaje mi się, że to chyba Ty spałaś czytając mail'a Damira.
    Teraz na stronie ZUS'u jest wpisana stawka 7,45% a nie 7,75%.
    I stąd pytanie Damira.
    Robert

    Robert Kilimnik

  • 4. Data: 2002-08-30 10:01:35