  • 31. Data: 2005-02-01 20:49:05
    Temat: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello fart,

    Tuesday, February 1, 2005, 9:31:16 PM, you wrote:

    [...]

    > to Ty wiesz najlepiej ... jaki z Płacznika edytor .... chylę czoło za
    > terminowość wprowadzanych zmian w Twoim programi ....

    Przywykłem. Przetrwałem rok 1992, 1995 i 1999 - najgorszy był 1999 -
    termin publikacji aktów wykonawczych i niedziałający Pogrom Płatnika.
    Teraz już idzie z górki - przywykłem do coraz idiotyczniejszych
    pomysłów ZUSu realizowanych rekami (p)osłów. Ale czy po tym jestem
    jeszcze normalny - wątpię...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2005-02-01 22:17:19
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > i jeszcze jedno ......
    >
    > Zdziwiło mnie ostatnio to, że nasz wspólny kolega, szanowany zresztą ....
    Miło mi...
    > PAWELJ..... zmienił front, Płacznik nagle mu się zaczął podobać ... jakieś
    No nic z tych rzeczy. Próbowałem znaleźć jakieś logiczne wytłumaczenie
    dlaczego ten program chodzi tak jak chodzi.
    Poza tym ja na prawdę mam z nim codziennie do czynienia i tych parę lat po
    prostu mnie uodporniło na wybryki tego programu.
    > szkolenia nam tutaj proponuje .... jest to dla mnie wysoce podejrzane ....
    Szkolenia proponowałem Cefowi coby mu te 100 lat jakoś ułatwić :)))
    > muszę sprawdzić na tajnej liście ZUS ... czy Prokomu ... nie znajduje się
    > nasz chyba już były towarzysz niedoli, czy przypadkiem nie zaczął pobierać
    > apanaży od naszych wrogów ideologicznych, z zadaniem .. chwalić .... bez
    > względu na jakość ... bo jakoś to będzie :))))))))))))))))))
    A wiesz, że kiedyś nawet złożyłem papiery do zus żeby mnie tam na
    informatyka przyjeli. Ale na rozmowie kwalifikacyjnej dowiedziałem się że
    tyle co ja chce zarobić to oni mi nie dadzą bo tyle to prezes mojego
    oddziału zarabia. No to im podziękowałem bo za te pieniądze co mi dawali to
    nie chcę się narażać.
    Z drugiej strony nigdy nie kryłem, że biorę kasę za szkolenia z płatnika i
    naprawy nieudanych instalacji.
    Tylko nigdy też nie kryłem, że już po prostu mi się tego nie chce robić bo
    od 3 lat próbuję się wziąść za inne roboty a klienci się uparli, że boją się
    sami robić rozliczenia, korekty. Ale gdybym miał do wyboru tą wersję
    płatnika (na której mogę zarobić) albo sprawną- wkładam płytkę - instalacja
    ok , działanie ok to naprawdę tą drugą bym wybrał.

    > W końcu kiedyś też opublikują listę ZUS i Prokom i się wyda ... kto komu
    >
    > pozdrawiam
    > fart

    > ale teraz dałem hihihiihihihhiihihihihiihi
    :)))))
    Aleś to schował.

    > PawełJ mam nadzieję, że Ty żart paniał :))))))
    Paniał, ale dla jasności powyżej się tłumaczę

    --
    PawełJ