  • 1. Data: 2009-05-11 09:27:13
    Temat: Nieodpłatne użyczenie a przychód
    Od: "Roman Maternik" <r...@n...ru>

    Witam
    w planowanej działalności gospodarczej zamierzam korzystać z lokalu
    użyczonego mi nieodpłatnie przez członka rodziny (I grupa podatkowa), czy po
    mojej stronie powstanie przychód do opodakowania? Pytam, bo zdaje się od
    stycznia 2009 były zmiany przepisów w tej kwestii, jak wygląda to aktualnie?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-11 09:41:04
    Temat: Re: Nieodpłatne użyczenie a przychód
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    Roman Maternik pisze:
> [...]
    > czy po mojej stronie powstanie przychód do opodakowania? Pytam, bo zdaje
    > się od stycznia 2009 były zmiany przepisów w tej kwestii, jak wygląda to

    Do tej pory było cały czas, że lokal udostępniony przez członków rodziny
    nie powodował przychodu, ale nakłady ponoszone na ten lokal nie
    stanowiły kosztów. Jeśli nie dowiesz się nic o zmianach do południa, to
    wieczorem spytam księgową.
    tomasz

  • 3. Data: 2009-05-12 12:48:38
    Od: "Roman Maternik" <r...@n...ru>

    Użytkownik "tomasz karśnicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > nie powodował przychodu, ale nakłady ponoszone na ten lokal nie stanowiły
    > kosztów. Jeśli nie dowiesz się nic o zmianach do południa, to wieczorem

    Dzięki, udało się dowiedzieć czegoś więcej? będę wdzięczny za info.

    --
    pozdrawiam
    R.