  • 1. Data: 2009-05-11 09:14:09
    Temat: faktura imienna
    Od: "Jakub Osuch" <j...@s...pl>

    Witam Sperzdaje sprzęt sportowy i komputery i soft. Firmom tylko. Teraz mi
    się znalazł klient bez firmy na sprzęt sportowy nurkowy. Czy mogę mu
    wystawić fakturę imienną i jak to zrobić. Jakie dane wpisać do faktury ?

    Jakub Osuch
    mobile +48501203739
    www.techgroup.pl

  • 2. Data: 2009-05-11 09:16:24
    Temat: Re: faktura imienna
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Osuch" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Sperzdaje sprzęt sportowy i komputery i soft. Firmom tylko. Teraz mi
    > się znalazł klient bez firmy na sprzęt sportowy nurkowy. Czy mogę mu
    > wystawić fakturę imienną i jak to zrobić. Jakie dane wpisać do faktury ?

    jego dane bez nipu. A czy przy sprzedazy tego sprzetu nie jest wymagana kasa
    od pierwszej sprzedazy ?

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !