    From: "Bax" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Niezasluzony zwrot z US
    Date: Wed, 31 Jul 2002 16:36:25 +0200

    Witam!
    Wczoraj przyszły do mnie pieniądze z US za rozlicznie roczne. Problem w
    tym, że po 1 maja składałem korektę roczną, w której przyznawałem, że
    żadne pieniądze mi się nie należą. Przekazu nie przyjąłem, a w miejscu
    na korespondencję wpisałem "zwrot nienależny w związku z korektą
    zeznania rocznego". Czy coś takiego wystarczy, czy należy jeszcze jakoś
    tę sprawę odkręcać, żeby nie płacić jakiś odsetek itp.?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof