  • 1. Data: 2002-01-13 13:58:06
    Temat: Nikt nie wie?????
    Od: "artur" <a...@i...pl>

    Potrzebuje prosty wzor na odliczrnie zusu od podatku zryczaltowanego . Wiem
    ,ze liczy sie to jakos procentowo : tzn: zus z 51 odlicza sie procentowo od
    podatku i od wyniku odejmuje sie ubez zdrowotne w calosci . Tylko jak zrobic
    taki wzor matematyczny ?
    dzieki za pomoc
    artek
    ps: chodzi o to ,ze nie jestem pewny czy to dobrze licze poniewaz mi w US
    rok temu kazano liczyc zupelnie inaczej niz obecnie w Us dali przyklad
    takiego obliczania mojej siostrze i wychodza nam rozne wyniki ......

  • 2. Data: 2002-01-14 06:44:52
    Temat: Re: Nikt nie wie?????
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Niżej w Twoim poście już to opisałem.

  • 3. Data: 2002-01-14 08:52:46
    Od: "artur" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Pulsar" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Niżej w Twoim poście już to opisałem.
    >
    > dzieki - wlasnie o tak odpowiedz mi chodzilo
    pozdrawiam
    artek