  • 1. Data: 2004-07-27 09:18:29
    Temat: Nota księgowa do kary umownej
    Od: "Lech" <l...@p...onet.pl>

    Jak powinna wyglądać / jakie zawierać elementy nota księgowa do kary umownej za
    nienależyte wykonanie umowy?

    W Internecie nie natrafiłem na odpowiedź w tej sprawie, a księgowa mówi, że tu
    nie mowy o żadnej nocie, więc jej nie pytam.

    Pozdrawiam,

    Lech

  • 2. Data: 2004-07-27 09:24:48
    Temat: Re: Nota księgowa do kary umownej
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 27-07-2004 11:18, Użytkownik Lech napisał:

    > Jak powinna wyglądać / jakie zawierać elementy nota księgowa do kary umownej za
    > nienależyte wykonanie umowy?

    Twoje dane adresowe, dane odresowe drugiej strony, treść "obciąząmy was
    kwotą ..... z tytułu kar umownych na podstawie par..... umowy z
    dnia....... Powyższa kwotę prosimy wpłacić w teminie ..... dni od ......
    tj do ....... na konto nr ......... w banku ...... lub uregulować w
    kasie przedsiębiorstwa ....... w godzinach ........", podpis osoby
    reprezentującej.

    > W Internecie nie natrafiłem na odpowiedź w tej sprawie, a księgowa mówi, że tu
    > nie mowy o żadnej nocie, więc jej nie pytam.

    A niby co ma być wg niej?

  • 3. Data: 2004-07-27 10:06:23
    Od: "Lech" <l...@p...onet.pl>

    > A niby co ma być wg niej?

    Określiła ten dokument bliżej nie określonym słowem "protokół". Można by
    stworzyć jakiś protokół, który i tak musiałby mieć charakter noty, ale o wiele
    łatwiej zrobić notę wg podanego wzoru.

    Dziękuję za odpowiedź.

    Lech