  • 1. Data: 2008-04-16 11:57:34
    Temat: Notebook na raty - co z kosztem kredytu?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Jeśli kupuję na DG (konkretniej - na spółkę cywilną, której jestem
    udziałowcem) sprzęt o wartości X netto, to biorę normalnie fakturę i wrzucam
    X w koszty a 22% X odliczam od VAT, tak?

    A co się dzieje z kosztami kredytu - czyli z tym, że tak naprawdę za
    notebooka zapłacę nie X+22%, tylko (X+22%)+10% ? Da się to odliczyć, jeśli
    raty biorę na siebie ("kredyt na dowód")? Nie rozliczamy się kasowo.

    Szukałem w google groups, ale nigdzie nie było jasnego stwierdzenia co
    z odsetkami, i na jakiej podstawie ew. się je odlicza...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004