  • 1. Data: 2003-08-21 12:55:46
    Temat: Noty korygujące
    Od: "Czupurka" <c...@w...pl>

    Witam !

    Szukam prostego programiku do wystawiania not korygujących, najlepiej
    darmowego ;-) Może ktos trafił przypadkiem w Sieci na coś takiego ?
    Czupurka

  • 2. Data: 2003-08-21 15:05:36
    Temat: Re: Noty korygujące
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 21 Aug 2003 14:55:46 +0200, "Czupurka"
    <c...@w...pl> zakodował:

    >Szukam prostego programiku do wystawiania not korygujących, najlepiej
    >darmowego ;-) Może ktos trafił przypadkiem w Sieci na coś takiego ?

    Notepad albo vi

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-08-21 19:29:56
    Temat: Re: Noty korygujšce
    Od: "Czupurka" <c...@w...pl>

    <ciach>
    > Notepad albo vi

    Hmmm.... co innego miałam na myśli, ale dziękuję za cenną radę ;-)))

    Pozdrawiam
    Czupurka

  • 4. Data: 2003-08-21 23:19:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 21 Aug 2003 21:29:56 +0200, "Czupurka"
    <c...@w...pl> zakodował:

    >Hmmm.... co innego miałam na myśli, ale dziękuję za cenną radę ;-)))

    Jak wolisz, to może być i R/3, ale do samego wystawiania not, to
    przesada ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-08-22 10:49:47
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    > Pięknego dnia Thu, 21 Aug 2003 14:55:46 +0200, "Czupurka"
    > <c...@w...pl> zakodował:
    > Notepad albo vi

    Ten pierwwszy niestety nie jest za darmo...

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 6. Data: 2003-08-22 12:01:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 22 Aug 2003 10:49:47 +0000 (UTC), "Maseł"
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Ten pierwwszy niestety nie jest za darmo...

    A za ile i gdzie mogę go kupić ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-08-23 12:04:38
    Od: "Paweł" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Czupurka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Szukam prostego programiku do wystawiania not korygujących, najlepiej
    > darmowego ;-) Może ktos trafił przypadkiem w Sieci na coś takiego ?

    Zajrzyj na http://pagasoft.com.pl przycisk Mała Firma. Program m.in. ma
    opcję wystawiania not korygujących. Niestety nie jest darmowy (122 zł)
    Pozdrawiam, Zbych

  • 8. Data: 2003-08-25 08:18:03
    Temat: Re: Noty koryguj?ce
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    > Pięknego dnia Fri, 22 Aug 2003 10:49:47 +0000 (UTC), "Maseł"
    > <m...@p...onet.pl> zakodował:
    > A za ile i gdzie mogę go kupić ;)

    Popytaj w komputerowych - oni to sprzedaja w takim duzym pakiecie nakladek
    na DOSa - nazywa sie to Windows czy siakos tak :-)

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Nie pal za sobą mostów.
    Zdziwisz się, ile razy będziesz musiał wkraczać w tę samą rzekę.
    H. Jackson Brown

  • 9. Data: 2003-08-25 19:56:24
    Od: "kasiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czupurka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Szukam prostego programiku do wystawiania not korygujących, najlepiej
    > darmowego ;-)

    http://www.ips-infor.com.pl/
    a to jest darmowy program do wystawiania roznych drukow
    pozdrowienia
    kasia