  • 1. Data: 2003-08-21 12:42:33
    Temat: Umowa na czas określony a nieokreślony
    Od: Bobik<K...@w...pl>

    Szanowni Dyskutanci, czy zakład pracy zatrudniając mnie w chwili
    obecnej na umowie na czas nieokreślony może dać mi do podpisu
    aneks do umowy zmieniający tę umowę z nieokreslonego na czas
    określony ( na 3 miesiące )??? Dziękuję z góry za odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-08-22 06:57:27
    Temat: Re: Umowa na czas określony a nieokreślony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2003, Bobik wrote:

> [...]
    >+ obecnej na umowie na czas nieokreślony może dać mi do podpisu
    >+ aneks do umowy zmieniający tę umowę z nieokreslonego na czas

    1. NTG, to raczej jednak na *.prawo (gdzie tu podatek ;))
    2. Nawet jak "nie może", to jak to udowodnisz jeśli w razie
    czego zakład będzie miał "papier" z twoim podpisem a ty
    tylko własne pretensje ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-08-22 07:04:46
    Od: "i" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Bobik" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aneks do umowy zmieniający tę umowę z nieokreslonego na czas
    > określony ( na 3 miesiące )??? Dziękuję z góry za odpowiedź.

    Taki aneks będzie nieważny. Musi być wcześniej wypowiedzenie
    warunków umowy na czas nieokreślony, a później podpisana nowa umowa.
    Umowę na czas określony można rozwiązać także za porozumieniem stron
    i podpisać nową umowę o pracę na czas określony.
    Zmiana tak poważna nie może być wprowadzona jedynie aneksem.
    Niech pracodawca mocno uważa. Taki ruch, źle wykonany, może go sporo
    kosztować.

    J.