  • 1. Data: 2006-05-15 12:19:38
    Temat: Nowa DG - kilka pytań
    Od: Paweł <g...@o...pl>

    Witam

    Mam zamiar otworzyć moją pierwszą działalność gospodarczą. Na jakie
    miesięczne opłaty musze się nastawić (względem firmy jak i pracowników)? Czy
    są one uzależnione od wielkości przychodów?
    Działalność polegałaby na sprzedaży książek przez internet. Jako pomocnika
    zatrudniłbym jeszcze jedną osobę.
    Czy przysługują mi jakieś ulgi z faktu, że jestem studentem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-05-16 13:01:56
    Temat: Re: Nowa DG - kilka pytań
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Paweł" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy przysługują mi jakieś ulgi z faktu, że jestem studentem?

    Boze, skad sie bierze w narodzie, to przekonanie, ze bycie studentem
    uprawnia do jakichkolwiek ulg z tytulu oplat zwiazanych z DG?????

    Odpowiedz: Z faktu bycia studentem zadne takie ulgi Ci NIE przysluguja!

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)