  • 1. Data: 2006-05-15 13:07:44
    Temat: Sprzedaz czesci komputerowych a kasa fiskalna.
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    Witam

    Sledze (glownie w Rzepie) zmiany w prawie, no i jestem lekko skofundowany.
    Prowadze DG od 8 lat, sprzedaje glownie oprogramowanie i sprzet komputerowy
    dla firm, a raz na jakis czas sprzedaje osobom fizycznym, ale jest tego
    malo.

    Ostatnio doczytalem sie, ze koniecznosc kupienia (i uzywania naturalnie)
    kasy fiskalnej dotyczy nawet sytuacji, kiedy firma sprzeda chociaz JEDEN
    produkt "z branzy elektronicznej - z grupy 32 PKWiU" osobie fizycznej. Nie
    jest to sprzet komputerowy ani nosniki, ale chcialbym sie upewnic, ze na
    pewno mam racje, ze nie chodzi o sprzet komputerowy.

    Czy ktos moze to potwierdzic?
    Mirro