  • 1. Data: 2006-03-11 11:32:16
    Temat: Nowe mieszkanie i PIT-8C
    Od: Daniel Skrzypkowski <s...@i...pl>

    Witam,
    Na koniec 2004 roku zakupilem mieszkanie, poniewaz developer
    spoznil sie z wydaniem mieszkania wiec zaplacil mi kare za
    nieterminowe wydanie lokalu. Kare zaplacil w roku 2005.
    Dostalem ostatnio od developera PIT-8C, gdzie byla wpisana
    jako przychod suma zaplaconej kary.
    Teraz pytanie, co mam zrobic z tym PIT-8C. W PIT-37 ktory
    wypelniam jako zeznanie roczne nie ma pozycji gdzie moglbym
    wpisac ta kwote. Moze musze wypelnic PIT-38 i zaplacic ryczaltowo
    19% podatku? A moze od takiej kary sie nie placi podatku?
    Prosze o rade co dalej zrobic z tym PITem.

    pzdr,
    --
    daniel

  • 2. Data: 2006-03-11 19:59:03
    Temat: Re: Nowe mieszkanie i PIT-8C
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Daniel Skrzypkowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz pytanie, co mam zrobic z tym PIT-8C. W PIT-37 ktory
    > wypelniam jako zeznanie roczne nie ma pozycji gdzie moglbym
    > wpisac ta kwote. Moze musze wypelnic PIT-38 i zaplacic ryczaltowo

    W PIT-37 pozycja 51.

    Zerowe koszty uzyskania, zerowa odprowadzona zaliczka.

    marekz