  • Data: 2008-10-27 12:56:22
    Temat: Nowe numery PKD ?
    Od: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiec w US powiedzieli mi, ze do konca roku mam miec nowe numery PKD
    (mam jednoosobowa DG) i musze zlozyc odpowiedniego PITa do konca roku.
    W UMiG natomiast powiedzieli mi, ze zmienialem juz numery i teraz
    jeszcze nie musze nic robic a na te najnowsze musze przejsc dopiero w
    przyszlym roku. No i zglupialem, jak to jest? Faktycznie pare lat temu
    zmienialem juz numery PKD, czy teraz cos musze w zwiazku z tym robic
    przed koncem roku?

    pzdr.
    Mariusz