  • 11. Data: 2006-01-06 13:55:01
    Temat: Re: Nowy VAT-7: czy to wersja 9?
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > Czy masz na myśli
    http://mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/akty
    _prawne/052_zal_3_objanienia_ost_do_podpisu_09_09_os
    t_.pdf
    > Bo ja cxzytam i wychodzi mi że jest porawnie

    No tak.... Twoj link prowadzi do najnowszej wersji, gdzie stoi:

    Poszczególne pozycje deklaracji wypełnia się w pełnych złotych, pomijając
    grosze, a od dnia 1 stycznia 2006r., zgodnie z art. 63 § 1 ustawy z dnia 29
    sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60, z późn.
    zm.) pozycje te zaokrągla się do pełnych złotych w ten sposób, że kwoty
    wynoszące mniej niż 50 groszy pomija się, a kwoty wynoszące 50 i więcej
    groszy podwyższa się do pełnych złotych.

    Wczoraj znalazlem tam wersje starsza.
    Chyba coś zmienili od wczoraj, na to mi wygląda.
    Ale opis co jest co jest nadal do dupy. Jakby nie mogli normalnie napisać,
    co za ćwoki tam pracują!!!

    latet

  • 12. Data: 2006-01-06 14:37:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    du hast mich gefragt wrote:

    > Może się przydać do korekt deklaracji

    Czy to znaczy,ze jak nie bede mial starego druku (*) to nei bede mogl
    zlozyc korekty?

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 13. Data: 2006-01-06 17:46:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Hikikomori San <h...@g...pl>
    w wiadomości <news:43BE80C7.71000E99@gazeta.pl> wstukał:

    > Czy to znaczy,ze jak nie bede mial starego druku (*) to nei bede mogl
    > zlozyc korekty?

    Będziesz -- pójdziesz do US i poprosisz.
    Albo wyrzeźbisz, choćby w notatniku (nie żartuję) :-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]