    From: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nowy VAT-7K?
    Date: Fri, 07 May 2004 08:23:50 +0200
    Sender: j...@o...pl@lin.kompas.net.pl

    Wczoraj I US w Lublinie odmówił mi wydania czystych druków VAT-7K.
    Twierdzą, że stare druki już nie obowiązują, a nowych jeszcze nie ma.
    Czy rzeczywiście coś się zmieniło, a jeśli tak to czy naprawdę
    rozliczenie za pierwszy wydłużony kwartał trzeba składać na nowym druku
    bez żadnego okresu prezejściowego?
    Jak ja się mam rozliczyć? Ze względu na zwrot chciałbym złożyć
    deklarację jak najszybciej. Czy jeśli zażądam odmowy wydania druku na
    piśmie to będę mógł się starać o skrócenie czasu na zwrot VAT?