  • 1. Data: 2004-10-07 20:04:21
    Temat: Nowy skladki ZUS
    Od: "tester" <t...@g...pl>

    Sa tak zachecajace, ze z pewnych zrodel wiem, iz jest bardzo duze
    zainteresowanie zarejestrowaniem firmy na Lotwie/Estonii

    I nie ma co sie dziwic - na Lotwie - czas rejestracji spolki nawet 2-3 dni,
    kapital zakladowy 13 000 PLN ( na drugi dzien mozna kase wyplacic )
    ZUS ok 300 PLN, dochodowy 15%, VAT 15% , sprawny system bankowy

    Niech zrobia ten ZUS w koncu 90% od dochodow i dalej pozolaja placic KRUS
    rolnikom/wlascicielom hurtowni alkoholi :)))

  • 2. Data: 2004-10-07 20:08:49
    Temat: Re: Nowy skladki ZUS
    Od: "tester" <t...@g...pl>

    > VAT 15%,

    Sorry 18%

  • 3. Data: 2004-10-07 20:32:47
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "tester" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niech zrobia ten ZUS w koncu 90% od dochodow i dalej pozolaja placic KRUS
    > rolnikom/wlascicielom hurtowni alkoholi :)))

    No powinien byc 90%, powinien. Wtedy moze by jakos ten nieszczesny FUS
    przetrwal dluzej. I jeszcze powinni tak zrobic, zeby skladki sie nie
    odejmowaly od podstawy do dochodowego - przeciez to straszne marnotrawstwo
    :-). A przedawniac sie powinny 50 lat, przynajmniej na papierze bedzie wtedy
    dobrze wygladac. :-)

    marekz