  • 1. Data: 2004-10-07 13:48:53
    Temat: zus-negatywne konsekwencje
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Jesli powiedzmy ktos rejestrujac pracownika (umowa zlecenie) wpisuje
    pomylkowo kod umowy o prace (01000) i kontynuje ten blad az do
    wyrejestrowania. Co sie wlasciwie moze stac??
    Czy pracownik majac te dokumenty + RMUA moze dochodzic ze np. umowa ktora
    zawarl byla wg. niego byla umowa o prace?(Chyba nie) Jakie moga byc inne
    negatywne konsekwencje .............................
    pozdr.
    KJ

  • 2. Data: 2004-10-07 21:11:36
    Temat: Re: zus-negatywne konsekwencje
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    proponuje zrobic korekte wszystkich deklaracji i koniec
    nie popelnia bledow ten kto nie pracuje
    przeciez jest jakas umowa, prawda? ona jest podstawa wpisania kodu, a nie
    kod podstawa zawarcia umowy.......
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-10-08 14:31:54
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Dziekuje Pani Ewo;-) widac ze mila z Pani osoba.
    pozdr.
    KJ

  • 4. Data: 2004-10-08 15:32:44
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Bosz mój, aż tak staro wyglądam, żeby tak od razu Pani ...........
    :))))

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków) młoda duchem jakby co.......
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 5. Data: 2004-10-11 10:58:03
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    > Bosz mój, aż tak staro wyglądam, żeby tak od razu Pani ...........
    > :))))

    Nie no nie chcialem urazic Cie ;-)
    pozdr.
    kj

  • 6. Data: 2004-10-11 13:04:40
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a ja nie czuje sie urazona.....
    moze troche siwych wlosow mi po tej "Pani" przybylo, ale tyle farby do
    wlosow w drogeriach......