  • 1. Data: 2004-10-07 10:25:17
    Temat: Urząd skarbowy-krótkie pytanie
    Od: "Michał" <k...@g...pl>

    Kupiłem mieszkanie od bliskiego krewnego.Czy zakup taki nie będzie
    kwestionowany przez US przy rozliczeniu 10% podatku z tytułu wcześniej
    sprzedanego mieszkania?

  • 2. Data: 2004-10-07 11:22:09
    Temat: Re: Urządskarbowy-krótkie pytanie
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Michał napisał:
    > Kupiłem mieszkanie od bliskiego krewnego.Czy zakup taki nie będzie
    > kwestionowany przez US przy rozliczeniu 10% podatku z tytułu wcześniej
    > sprzedanego mieszkania?

    Jest pytanie czy cena mieszkania różni się o więcej niż 30% od wartości,
    którą sobie wymyśli US. Bo jak mieszkanie, które ktoś obcy kupiłby za
    100.000,- brat Ci sprzedał za 200.000,- żebyś miał gdzie ukryć przychód
    ze sprzedaży poprzedniego to możesz mieć problem.

    pzdr

    Tomek

    Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837