  • 1. Data: 2007-07-18 13:47:05
    Temat: OC samochodu w koszty
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    Witam,
    Jak ksiegujecie OC samochodu firmowego w KPiR (DG)? Powiedzmy, ze mam polise
    na okres 2007-06 do 2008-05, zaplata nastapila w dwoch ratach - pierwsza w
    2007-04, druga w 2007-11. Kiedy to ksiegowac i jak - jako dwie zaplacone
    raty, caly koszt w 2007, czy pol w 2007, a pol w 2008? I w ktorych
    miesiacach?:) Niby proste, ale jakos zawsze mi sie moment kosztu
    komplikuje:).
    Pozdrawiam,
    joan

  • 2. Data: 2007-07-19 09:49:55
    Temat: Re: OC samochodu w koszty
    Od: "and" <a...@W...gazeta.pl>

    joan <g...@o...eu> napisał(a):
> [...]
    > raty, caly koszt w 2007, czy pol w 2007, a pol w 2008? I w ktorych
    > miesiacach?:) Niby proste, ale jakos zawsze mi sie moment kosztu

    Ja ksieguje co miesiac 1/12 kwoty calego OC, niezaleznie czy akurat place je
    ratami czy jednorazowo. Mysle tez, ze moznaby zaksiegowac calosc w pierwszym
    miesiacu powolujac sie na zasade istotnosci, w koncu OC to raptem kilkaset
    zlotych...Tak robie np z oplata za utrzymanie domeny i kont - 180 zl za 12
    miesiecy ale z przelomem roku, wszystko wrzucam w koszty w 1 miesiacu.

    Pozdrawiam

    and