  • 1. Data: 2006-09-01 11:35:59
    Temat: ODMOWA SPRZEDAŻY
    Od: "POEMA S.J" <p...@w...pl>

    Czy mam prawo odmówic klientowi sprzedazy towaru w moim sklepie.?
    Dodam ,że klient wyjatkowo uciązliwy i próbował juz wyłudzić zwrot pieniędzy
    z tytułu reklamacji
    Proszę o podstawę prawną o ile taki przepis istnieje.

    pozdrawiam

    Mirek

  • 2. Data: 2006-09-01 11:41:25
    Temat: Re: ODMOWA SPRZEDAŻY
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    POEMA S.J powiada w dniu 2006-09-01 13:35:
    > Czy mam prawo odmówic klientowi sprzedazy towaru w moim sklepie.?

    Chyba nie masz prawa, jeśli to sklep powszechnie dostępny - przepisu nie
    zacytuję, ale już była o tym mowa na tej grupie.

    > Dodam ,że klient wyjatkowo uciązliwy i próbował juz wyłudzić zwrot pieniędzy
    > z tytułu reklamacji

    A co to ma do rzeczy? Ryzyko sprzedawcy.

    T.

  • 3. Data: 2006-09-01 13:18:44
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    POEMA S.J wrote:
    > Czy mam prawo odmówic klientowi sprzedazy towaru w moim sklepie.?

    nie.

  • 4. Data: 2006-09-01 15:54:17
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "POEMA S.J" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mam prawo odmówic klientowi sprzedazy towaru w moim sklepie.?
    > Dodam ,że klient wyjatkowo uciązliwy i próbował juz wyłudzić zwrot
    > pieniędzy z tytułu reklamacji

    Jaka branża?
    Jest przecież mnóstwo sposobów, by takiego klienta zniechęcić, nie trzeba
    przecież od razu robić mu fotek typu: "Tych klientów nie obsługujemy".

    EWa

  • 5. Data: 2006-09-01 20:29:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "POEMA S.J" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Odmowa sprzedaży jest wykroczeniem.

  • 6. Data: 2006-09-04 10:44:39
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ed9bvi$cog$3@inews.gazeta.pl>,
    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote:

    > nie.

    Uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory... ;)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 7. Data: 2006-09-04 10:49:30
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <eda7ok$a5m$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "POEMA S.J" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Odmowa sprzedaży jest wykroczeniem.

    W ogólnym przypadku powyższe nie jest prawdziwe. Wiem, że odpowiadasz na
    konkretny post opisujący konkretną sytuację, ale sam zostawiłeś to w
    takiej postaci ;)

  • 8. Data: 2006-09-04 13:17:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Sep 2006 13:35:59 +0200, w <ed95up$6q1$1@opal.futuro.pl>, "POEMA S.J"

> [...]
    > z tytułu reklamacji
    > Proszę o podstawę prawną o ile taki przepis istnieje.

    Zawsze możesz nie wpuszczać klientów o nieregulaminowym ubraniu albo
    zakłócających porządek publiczny czy coś w tym stylu ;)

  • 9. Data: 2006-09-04 13:19:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Pewnie taka: http://www.maximoda.com.pl/kontakt.php

  • 10. Data: 2006-09-06 07:17:25
    Od: "nirek niro" <n...@w...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jaka branża?

    Pewnie taka: http://www.maximoda.com.pl/kontakt.php

    mylisz sie akurat nie ta, ale gratuluje spostrzegawczości.

    MP/poema