  • 1. Data: 2007-08-22 13:39:34
    Temat: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: "Rital" <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam do sprzedania znaczki opłaty skarbowej.

    (Znowu można z nich korzystać do 31.12.2008 r.)

    Zainteresowanych zapraszam na priv.

    Pozdrawiam!

    rital[dsds]@poczta.[dsds].onet.pl

  • 2. Data: 2007-08-22 13:47:18
    Temat: Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 22-08-2007 o 15:39:34 Rital <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Mam do sprzedania znaczki opłaty skarbowej.
    >
    > (Znowu można z nich korzystać do 31.12.2008 r.)

> [...]

    Legalny cinkciarz ? :)

  • 3. Data: 2007-08-22 14:12:33
    Od: r...@p...onet.pl

    > Legalny cinkciarz ? :)

    No gdzieżbym śmiał ;)

    Witam ponownie!

    Są oryginalne i mogę na nie wystawić fakturę VAT. To po "pierwsze primo" ;)

    a po drugie, zwane przez znawców "secundo" ;) znaczki nie są już w oficjalnej
    sprzedaży przez podmioty, które się zajmowały ich rozprowadzaniem, to fakt.
    Ustawa dopuszcza wykorzystanie jedynie "zapasów" do 31.12.2008 r., ponieważ
    mennica już ich nie drukuje. Ale kto mi zabroni sprzedaż legalnie nabytych
    znaczków opłaty skarbowej? I tym bardziej wystawienie na tę sprzedaż stosownej
    faktury? :)

    Aż wreszcie "tertio": znaczki skarbowe to spore ułatwienie: nie musisz robić
    (najczęściej) płatnych przelewów, ani stać w kolejkach do kas urzędów/sądów. Po
    prostu naklejasz jak dawniej i po sprawie :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Rital

  • 4. Data: 2007-08-22 22:22:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 16:12:33 +0200, rital napisał(a):

    > Aż wreszcie "tertio": znaczki skarbowe to spore ułatwienie: nie musisz
    > robić (najczęściej) płatnych przelewów, ani stać w kolejkach do kas
    > urzędów/sądów. Po prostu naklejasz jak dawniej i po sprawie

    Ja tego nie rozumiem. Kiedy zlikwidowano znaczki, pomyślałem "wreszcie
    jak u ludzi". Zamiast p*****ć się z jakimiś znaczkami, wystawać w
    kolejkach żeby je kupić itd.... można za pomocą kilku kliknięć zrobić po
    prostu przelew.

    A tutaj larum się podniosło, że źle, że niewygodnie, nostalgia jakaś czy
    co? No nie rozumiem :)

    p. m.

  • 5. Data: 2007-08-23 08:44:19
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:

> [...]
    > prostu przelew.
    >
    > A tutaj larum się podniosło, że źle, że niewygodnie, nostalgia jakaś czy

    jednym wygodnie, innym niewygodnie.

    zaleta znaczka byla prostota obslugi, masz dokument, kupujesz znaczek,
    naklejasz. Zeby nie chodzic i nie kupowac czesto, mozesz kupic x
    znaczkow, na fakture, schowac w szufladzie i wtedy masz kolejne pismo,
    naklejasz i zrobione ;)

    a przelewy... trzreba miec dzialajacy komputer albo dymac do banku.
    Przelew tez przewaznie jest platny. Kazdy oddzielnie. Wiec jak masz
    zrobic 100 przelewow i za kazdy zaplacic 1 zloty to... taniej kiedy bylo
    wsiasc w taxi i pojechac kupic 100 znaczkow ;)

    No i jeszcze - sesje KIR, znaczek naklejasz i masz, a jak zlecisz
    przelew w piatek np. kolo 14.00, to nie licz, ze uda ci sie zlozyc
    dokument przed 15.00 w urzedzie, bo najprawdopodobniej nie bedziesz mial
    potwierdzenia przelewu, bo sesje KIR jeszcze nie pojda.

  • 6. Data: 2007-08-23 15:46:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 10:44
    (autor Wojtek Malina
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fajhbv$s0r$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > dokument przed 15.00 w urzedzie, bo najprawdopodobniej nie bedziesz mial
    > potwierdzenia przelewu, bo sesje KIR jeszcze nie pojda.

    No i wydruk potwierdzenia też kosztuje...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 7. Data: 2007-08-23 19:41:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Aug 2007, Wojtek Malina wrote:

> [...]
    [...]
    > jednym wygodnie, innym niewygodnie.
    >
    > zaleta znaczka byla prostota obslugi, masz dokument, kupujesz znaczek,

    To raz.

    > a przelewy... trzreba miec dzialajacy komputer

    ...a to dwa, znaczy inny jest punkt widzenia kogoś kto i tak ma
    stałe łącze :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-08-23 21:21:15
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ....a to dwa, znaczy inny jest punkt widzenia kogoś kto i tak ma
    > stałe łącze :)

    Wiesz, co z tego... jak teraz bym zachcial zrobic oplate to moge ja
    puscic. OK. I wydrukowac potwierdzenie jutro... po pierwszej sesji KIR.
    Kolo 12-13 zatem.

    Czyli odpada mi, ze wstaje rano i jade zaniesc pismo na podawczy, bo do
    13-tej nie mam potwierdzenia przelewu.

    A znaczek? Zninie, naklejam, jutro wstaje i jade skoro swit ;)

  • 9. Data: 2007-08-23 22:50:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Aug 2007, Wojtek Malina wrote:

    > Czyli odpada mi, ze wstaje rano i jade zaniesc pismo na podawczy, bo do
    > 13-tej nie mam potwierdzenia przelewu.

    Ale to było pierwsze i odrębne, wcale nie zaprzeczam!

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2007-08-23 23:17:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 23:21:15 +0200, Wojtek Malina napisał(a):

    > Wiesz, co z tego... jak teraz bym zachcial zrobic oplate to moge ja
    > puscic. OK. I wydrukowac potwierdzenie jutro... po pierwszej sesji KIR.
    > Kolo 12-13 zatem.

    To trzeba mieć konto w banku który ma sesje wcześniej. W mBanku I sesja
    wychodząca jest chyba w okolicach ósmej.

    Ale fakt, teraz widzę niedogodności ... mimo to uważam że idea jest
    słuszna, tylko system bankowy niedostosowany ;).

    A najlepiej by było, jakbym mógł wejść na stronę instytucji w której
    składam (lub jakiejś centralnej: znaczki skarbowe online ;) ), zapłacić
    kartą lub jakimś Xtransferem, wydrukować potwierdzenie i do urzędu.

    p. m.