  • 11. Data: 2007-08-23 23:23:25
    Temat: Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 23:21
    (autor Wojtek Malina
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <faktn5$dtl$3@inews.gazeta.pl>):

    > Wiesz, co z tego... jak teraz bym zachcial zrobic oplate to moge ja
    > puscic. OK. I wydrukowac potwierdzenie jutro... po pierwszej sesji KIR.
    > Kolo 12-13 zatem.

    Co to masz za dziwny bank? z mBanku wychodzi o 6. W Inteligo o 8.

    mBank

    dni robocze o godzinie:
    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Inteligo:

    dni robocze o godzinie:
    8:00 - I sesja KIR
    12:00 - II sesja KIR
    15:00 - III sesja KIR

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-23 23:25:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 01:17
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > A najlepiej by było, jakbym mógł wejść na stronę instytucji w której
    > składam (lub jakiejś centralnej: znaczki skarbowe online ;) ), zapłacić
    > kartą lub jakimś Xtransferem, wydrukować potwierdzenie i do urzędu.

    Średnio wygodne: Komputer, łącze, drukarka, koszt wydruku, koszt przelewu.
    Ja np. co prawda komputer mam, łącze mam, ale drukarki ani kawałka. Do tego
    koszty wydruku i przelewu zwiększają opłatę....

    Znaczki nie byli takie złe.

  • 13. Data: 2007-08-23 23:37:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Aug 2007 01:23:25 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <faktn5$dtl$3@inews.gazeta.pl>):

    > Co to masz za dziwny bank? z mBanku wychodzi o 6. W Inteligo o 8.

    Może (z)Millenium. Jeżeli zrobisz przelew rano, wyjdzie chyba około
    ósmej. Ale jak zrobisz teraz - wyjdzie w okolicach 12tej.

    p. m.

  • 14. Data: 2007-08-23 23:39:08
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Wrak Tristana napisał:

> [...]
    > Ja np. co prawda komputer mam, łącze mam, ale drukarki ani kawałka. Do tego
    > koszty wydruku i przelewu zwiększają opłatę....

    Ano nie byli, zwlaszcza, ze czasem mozna bylo na kolanie w urzedzie
    pismo napisac odrecznie na kartce, nakleic znaczek i zlozyc. Odpadalo
    uzywanie komputera, internetu itp...

  • 15. Data: 2007-08-23 23:54:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Aug 2007 01:39:08 +0200, Wojtek Malina napisał(a):

    > Ano nie byli, zwlaszcza, ze czasem mozna bylo na kolanie w urzedzie
    > pismo napisac odrecznie na kartce, nakleic znaczek i zlozyc. Odpadalo
    > uzywanie komputera, internetu itp...

    Jeżeli nosisz przy sobie żelazny zapas znaczków na wypadek pisania pisma
    na kolanie. Ale w ten sposób to trzeba by nosić zapas biletów komunikacji
    miejskiej (nie wiadomo kiedy ci się zepsuje samochód) i to nie jednego
    miasta (nie wiadomo w jakim mieście ci się zepsuje samochód), bilety
    parkingowe wszystkich miast w których bywasz itd .... :).

    A jeżeli nie nosisz, to w urzędzie jest zazwyczaj kasa. Czym się rózni
    wniesienie opłaty w kasie od zakupu w tejże znaczków i naklejenia? Oprócz
    oczywiście szansy na poznanie smaku najnowszego rocznika kleju na
    znaczkach :)

    p. m.

  • 16. Data: 2007-08-23 23:59:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

  • 17. Data: 2007-08-24 07:51:14
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 01:59
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > A jeżeli nie nosisz, to w urzędzie jest zazwyczaj kasa. Czym się rózni
    > wniesienie opłaty w kasie od zakupu w tejże znaczków i naklejenia?

    Bo znaczków nie kupowało się w kasie, a w przyurzędowym kiosku..

    Nie wiem jak jest z opłatami w kasie...

    W ogóle sens tych opłat jest dziwny... Jak załatwiałem rejestrację auta to
    musiałem iść do US, potem do UM do kasy wpłacić coś, a potem wrócić do US z
    potwierdzeniem wpłaty.

  • 18. Data: 2007-08-24 07:52:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 01:37
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Może (z)Millenium. Jeżeli zrobisz przelew rano, wyjdzie chyba około
    > ósmej. Ale jak zrobisz teraz - wyjdzie w okolicach 12tej.

    Dziwny bank... Wcześniej znaczy później?

  • 19. Data: 2007-08-24 08:27:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Aug 2007, mvoicem wrote:

    > To trzeba mieć konto w banku który ma sesje wcześniej. W mBanku I sesja
    > wychodząca jest chyba w okolicach ósmej.

    Mi wychodzi, że jakieś nieporozumienie zaszło - jakby Wojtek chciał,
    żeby pieniądze *doszły*.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2007-08-24 10:35:03
    Temat: [OT] Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Aug 2007 09:52:06 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Dziwny bank... Wcześniej znaczy później?

    Ano dziwny ... ale podobno są dziwniejsze :)

    p. m.