  • 1. Data: 2009-04-09 13:04:20
    Temat: [OT] Podatki
    Od: "WK" <w...@v...pl>

    <offtopic>
    Po przeczytaniu kolejnych newsów jakie podatki zostaną umorzone znajomym królika
    lub jakie to pieniądze zostaną rozdane lub rozkradzione w szlachetnym celu
    ratowania gospodarki obiecuję, że każdego autora morałów jak to źli są podatnicy
    niepłacący podatków, zalegający z podatkiem lub składkami ZUS zjebię jak psa.
    Bez litości.
    </offtopic>

    Miłego płacenia podatków.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-09 13:08:19
    Temat: Re: [OT] Podatki
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-04-2009 o 15:04:20 WK <w...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > niepłacący podatków, zalegający z podatkiem lub składkami ZUS zjebię jak psa.

    Znaczy że kupiłeś bajki Andersena o "solidarności społecznej" itp
    i nagle się obudziłeś :) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-09 13:15:54
    Od: "WK" <w...@v...pl>

    > Znaczy Ĺźe kupiĹ&#65533;eĹ&#65533; bajki Andersena o "solidarnoĹ&#65533;ci
    spoĹ&#65533;ecznej" itp
    > i nagle siÄ&#65533; obudziĹ&#65533;eĹ&#65533; :) ?

    Nie. Nie wnikając czy jest kryzys czy go nie ma, samemu zaczęło mi się zalegać z
    haraczem. Różnica między mną a bankami, hutami, szpitalami czy po prostu
    senatorami Stokłosami jest taka, że ja muszę myśleć jak zarobić te pieniądze a
    oni myślą jak je umorzyć lub nawet wysępić z moich podatków. Znaczy się z
    płaconych przeze mnie haraczy.

    Szaro strefo witaj!

    pzdr

  • 4. Data: 2009-04-09 14:05:37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-04-2009 o 15:15:54 WK <w...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > oni myślą jak je umorzyć lub nawet wysępić z moich podatków. Znaczy się z

    Przecież zawsze tak było.
    Jak Ci się to nie podoba, to przeczytaj jakiegoś
    "Bogatego ojca" i próbuj uciekać w górę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek