  • 1. Data: 2009-04-08 21:43:20
    Temat: Pomozcie - jak odsprzedac domene
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Posiadam DG. Jestem na ryczalcie + kasa fiskalna, zwolniony z VAT. Jakis
    czas temu kiedy jeszcze nie mialem DG kupilem domene. Znalalzlem na nia
    kupca - firme. Wystarczy im rachunek.
    Jak zalatwic sprawe od strony podatkowej? Zrobic cesje domeny z konta
    prywatnego na dane mojej firmy, a nastepnie cesja na kupujacego? Po
    przerobieniu domeny na firmowa, jak wciagnac ja na stan firmy? Srodki
    trwale? Niestety nie mam o tym bladego pojecia. Jak sprzedac? Paragon +
    rachunek, czy wystarczy sam rachunek? Jaki zaplacic podatek? 3%? 5,5%? 8,5%?
    17%?

    A moze sprzedac jako osoba prywana? Jak wtedy to rozliczyc z urzedem? W
    rozliczeniu rocznym?

    W kazdym razie tak, czy siak interesuje mnie procedura podatkowa przy
    sprzedazy domeny firma - firmie oraz firma - osobie prywatnej.

    Jezeli nie macie pojecia, to prosze mnie naprowadzic na kogos kto takowe
    pojecie moze miec :) Sprawa dosyc pilna
    pozdrawiam
    MarkX