  • 1. Data: 2008-12-02 18:49:27
    Temat: [OT] Program do grafików dyżurów
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    znacie jakieś programy do planowania czasu pracy pracowników pracujących w
    systemie dyżurów?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-12-03 14:41:49
    Temat: Re: [OT] Program do grafików dyżurów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Dec 2008, Tristan wrote:

    > Witam,
    >
    > znacie jakieś programy do planowania czasu pracy pracowników
    > pracujących w systemie dyżurów?

    A o który podatek chodzi? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-12-04 12:45:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 03 grudzień 2008 15:41
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812031541260.3768@quad>):

    > A o który podatek chodzi? ;)

    Dlatego napisałem [OT]. Nie ma grupy właściwej dla tego, a podatnicy czasami
    prowadzą większe przedsiębiorstwa, więc najbliżej Wam do grupy mogącej coś
    wiedzieć.
    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-12-04 16:39:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Dec 2008, Tristan wrote:

    > Dlatego napisałem [OT].

    Doceniam.
    Ale dla porządku... piętno :O
    Powinno być [NTG]!
    [OT] oznacza odejście od tematu, od biedy ujdzie jeśli jest
    [OT+NTG], ale u Ciebie jest *samo*, czyste NTG :D
    (na pocieszenie - może ktos w końcu się zlituje i Ci coś
    napisze, bylebyśmy sobie poszli na .pregierz z tą dyskusją ;))

    pzdr, Gotfryd