  • 1. Data: 2008-12-02 08:56:38
    Temat: Projekt wykreslenia art.16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    No i może spaść nam ilość zdumionych płaceniem podatku "od niczego":

    http://www.rp.pl/artykul/56057,191204_Bez_czynszu__a
    le_z_podatkiem.html

    Aczkolwiek polecane jest poczekanie aż prezydent podpisze :|

    No i żeby nie było:
    "Po uchyleniu art 16 podatek będzie musiała zapłacić tylko osoba
    korzystajšca z użyczonej nieruchomoœci, osišgajšca przychód
    z tytułu otrzymanego nieodpłatnego œwiadczenia."
    (z wyłączeniami)
    E, to zdumieni nadal będą ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2008-12-02 09:18:57
    Temat: Re: Projekt wykreslenia art.16
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > korzystajšca z użyczonej nieruchomo?ci, osišgajšca przychód
    > z tytułu otrzymanego nieodpłatnego ?wiadczenia."

    Moim zdaniem płacenie podatku bo użytkuje coś nieodpłatnie jest tak
    naprawdę płaceniem podwójnego podatku. Ponieważ nie mam kosztów, a więc
    mam większy zysk i płacę większy podatek. Dlaczego mam jeszcze kolejny
    zysk mieć. No cóż to jest polska właśnie