  • Data: 2008-11-13 21:35:28
    Temat: OT, było: Nazwa DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Nov 2008, Tristan wrote:

    > (autor Gotfryd Smolik news
    [...]

    > Poza tym, powiem Ci, że kupiłem kiedyś musztardę noname
    > w chamskim pudełku i pyszna była...

    Jak widać nie mam śmiałości zaprzeczyć.
    Mam w tej chwili <goto lodówka...> PIKANT Ostrava s.r.o. ;) musztarda
    KREMSKA (opisana po polsku), też zjadliwa (acz jak na napis "PIKANT"
    trochę słaba, mimo że kremska, biorę grubo ;)), marki nie kojarzę
    ale przynajmniej teraz będę miał w archiwum :P, jakiś Develey Musztarda
    Dijon czeka za to aż się ktoś nad nim zlituje... :>

    [...przesunięte...]
    > Ale tych rolesek to nie kojarzę zupełnie.

    Spróbuj. Tylko kup taką jaką lubisz, czyli jak Sarepską to
    Sarepską a nie kremową "na złość babci" czy jakoś tak
    (ta "KREMSKA" Ostravy jest zbliżona w smaku do sarepskiej jakby co,
    tylko słabsza).

    pzdr, Gotfryd