    From: Tomasz Roskal <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Obnizka Gilowskiej nie dla najbogatszych?
    Date: Wed, 27 Jun 2007 16:15:07 +0000 (UTC)

    Witam,

    Tak z ciekawosci wpisalem wyzsze wynagrodzenie (np 20-30 tysiecy) [1]
    do kalkulatora wynagrodzen na stronie:
    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/

    I widze ze dla takich pensji po paru pierwszych miesiacach
    nie jest juz pobierana skladka rentowa.
    Czy to znaczy ze nie obejmie ich "podwyzka Gilowskiej"?

    Tzn po nowym roku wiadomo - dostana wiecej - ale chodzi mi o okres od 1
    licpa do 31 grudnia.

    [1] z eksperymentw wyszlo mi ze graniczna jest kwota 13080 brutto.