  • 1. Data: 2007-06-27 16:15:07
    Temat: Obnizka Gilowskiej nie dla najbogatszych?
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Witam,

    Tak z ciekawosci wpisalem wyzsze wynagrodzenie (np 20-30 tysiecy) [1]
    do kalkulatora wynagrodzen na stronie:
    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/

    I widze ze dla takich pensji po paru pierwszych miesiacach
    nie jest juz pobierana skladka rentowa.
    Czy to znaczy ze nie obejmie ich "podwyzka Gilowskiej"?

    Tzn po nowym roku wiadomo - dostana wiecej - ale chodzi mi o okres od 1
    licpa do 31 grudnia.

    [1] z eksperymentw wyszlo mi ze graniczna jest kwota 13080 brutto.

  • 2. Data: 2007-06-27 16:24:46
    Temat: Re: Obnizka Gilowskiej nie dla najbogatszych?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to znaczy ze nie obejmie ich "podwyzka Gilowskiej"?

    No to chyba jasne - skoro wogole nie beda placic skladki rentowej, to
    obnizka jest az do konca roku obojetna dla nich fuinansowo.
    Gdzie widzisz problem?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-06-27 16:32:24
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 27.06.2007 SDD <s...@t...pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > No to chyba jasne - skoro wogole nie beda placic skladki rentowej, to
    > obnizka jest az do konca roku obojetna dla nich fuinansowo.

    Przede wszystkim w komentarzach telewizyjnych do obnizki podatku ktore
    mowily ze najwiecej zarobia na tym najbogatsi - a jak widac wcale tak
    nie jest - bo procentowo obnizka bedzie u nich najmniejsza.

  • 4. Data: 2007-06-27 16:45:23
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Tomasz Roskal napisał:

    > Przede wszystkim w komentarzach telewizyjnych do obnizki podatku ktore
    > mowily ze najwiecej zarobia na tym najbogatsi - a jak widac wcale tak
    > nie jest - bo procentowo obnizka bedzie u nich najmniejsza.

    ?

    Zarobia, zarobia i najbpogatsi, po 1 stycznia 2008

  • 5. Data: 2007-06-27 17:01:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojtek Malina w <news:f5u465$h1e$1@inews.gazeta.pl>:

    > ?
    > Zarobia, zarobia i najbpogatsi, po 1 stycznia 2008

    Całe 5% przed opodatkowaniem od powiedzmy 90000 (na 2007 250% wynosi 78480)
    -- 4500, miesięcznie niecałe 400 -- no to będą mieli jedna kolację marną
    "darmo"... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-06-27 17:06:22
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik 'Tom N' napisał:

    > Całe 5% przed opodatkowaniem od powiedzmy 90000 (na 2007 250% wynosi 78480)
    > -- 4500, miesięcznie niecałe 400 -- no to będą mieli jedna kolację marną
    > "darmo"... ;-)

    Zawsze to jedna kolacja darmo ;)