  • Data: 2003-12-29 10:09:48
    Temat: Odliczanie składki zdrowotnej od KP.
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wiadomo, składkę z tytułu KP za mc grudzień należy opłacić wcześniej,
    tj. bodajże do 29 grudnia, natomiast składkę zdrowotną za mc grudzień w
    terminie normalnym, czyli do 10 stycznia 2004 (nie można w grudniu!!!).

    Jak w związku z tym odliczyć składkę zdrowotną od podatku KP ?
    Wydaje mi sie, że nie można, czy mam rację?

    Ryszard