  • 1. Data: 2007-01-15 20:07:57
    Temat: Odliczenie Internetu w rozliczeniu PIT
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Witam,
    mój dostawca osiedlowy nie wystawia mi fizycznie faktur - płacę mu co
    miesiąc przelewem X PLN. Czy aby odliczyć sobie te koszty od podatku, muszę
    mieć na wszelki wypadek w domu faktury? czy też wystarczy umowa, w której
    określona jest kwota comiesięcznego abonamentu oraz wydruki przelewów?

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2007-01-15 21:51:37
    Temat: Re: Odliczenie Internetu w rozliczeniu PIT
    Od: "futura" <m...@o...pl>

    Umowa umową, a faktura fakturą.
    Umowa to tylko zobowiązanie płacenia, a faktura to dowód zapłaty, także
    konieczna faktura.
    Pozdro
    MarBad