  • 1. Data: 2009-10-13 06:04:48
    Temat: Odliczenie VAT - materialy budowlane
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Chce sie upewnic co do jednej faktury przy odliczaniu VAT za materialy
    budowlane. Chodzi o plytki elewacyjne o numerze PKWiU: 26.30.10.59.00. Z
    wykazu wynika ze mozna odliczac plytki o numerach 26.30.1 - nie ma tutaj
    "ex" wiec chyba moja pozycja sie nie lapie - mam racje? I przy okazji
    jeszcze jedno - z ciekawosci - jakby nr w wykazie 26.30.1 mial
    przedrostek "ex" to czy moja pozycja by sie lapala do odlicznia?
    Czy nr z faktury musialby sie zaczynac od: 26.30.1."reszta" a nie od
    26.30.10."reszta" aby sie zalapac?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-10-13 06:30:15
    Temat: Re: Odliczenie VAT - materialy budowlane
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedrostek "ex" to czy moja pozycja by sie lapala do odlicznia?
    > Czy nr z faktury musialby sie zaczynac od: 26.30.1."reszta" a nie od

    Pozycja PKWiU: 26.30.10.59.00 jest w wykazie i to w pełnym 10-cyfrowym
    znaczeniu. Kwalifikuje się do odliczenia.

    tu masz 'wycinek' -> www.innersoft.pl/pdf/vzm/pdf

    Darek

  • 3. Data: 2009-10-13 06:36:22
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    > Pozycja PKWiU: 26.30.10.59.00 jest w wykazie i to w pełnym 10-cyfrowym
    > znaczeniu. Kwalifikuje się do odliczenia.
    >
    > tu masz 'wycinek' -> www.innersoft.pl/pdf/vzm/pdf

    Hm
    Twoja strona sie nie otwiera a w wykazie np. tutaj:
    http://www.pit.pl/wykaz-zwrot-vat/index.php

    nie ma mojej pozycji

    Piotr

  • 4. Data: 2009-10-13 06:40:24
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > Hm
    > Twoja strona sie nie otwiera a w wykazie np. tutaj:
    > http://www.pit.pl/wykaz-zwrot-vat/index.php
    >
    > nie ma mojej pozycji
    >
    > Piotr

    Bo jest błąd:) To jest poprawny link
    www.innersoft.pl/pdf/vzm.pdf

  • 5. Data: 2009-10-13 06:45:42
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    > Bo jest błąd:) To jest poprawny link
    > www.innersoft.pl/pdf/vzm.pdf

    No jest ta pozycja - ale skad jest ten wykaz? We wszystkich oficjalnych
    wykazach w sieci nie ma jej.

    Piotr

  • 6. Data: 2009-10-13 06:49:24
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > No jest ta pozycja - ale skad jest ten wykaz? We wszystkich oficjalnych
    > wykazach w sieci nie ma jej.
    >
    > Piotr

    To co jest w sieci to 'wycinek żeby był' ale odbiegający dużo od pełnego
    wykazu.

    Darek

  • 7. Data: 2009-10-13 07:36:52
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    > To co jest w sieci to 'wycinek żeby był' ale odbiegający dużo od pełnego
    > wykazu.
    >
    > Darek

    A gdzie taki pelny wykaz mozna znalezc? Googluje ale znajduje tylko
    takie wykazy jakie juz mam.

    Piotr

  • 8. Data: 2009-10-13 07:44:44
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > A gdzie taki pelny wykaz mozna znalezc? Googluje ale znajduje tylko
    > takie wykazy jakie juz mam.

    US

  • 9. Data: 2009-10-22 08:13:54
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > budowlane. Chodzi o plytki elewacyjne o numerze PKWiU: 26.30.10.59.00. Z
    > wykazu wynika ze mozna odliczac plytki o numerach 26.30.1

    Zapis 26.30.1 oznacza, że możesz odliczyć wszystkie materiały wchodzące
    w skład tego grupowania.