  • 1. Data: 2009-10-12 08:39:05
    Temat: Czy moge wciagac w koszty odsetki od kredytu ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Mam na koncie nalezacym do DG linie kredytowa. No i co miesiac sa placone
    jakies odsetki za wykorzystanie tej linii. Podobno mozna je wciagac w koszt
    prowadzenia dzialalnosci. Kase z tej linii wykorzystuje tez na "przejadanie"
    prywatne. No i pytanie : czy wciagac te odsetki w koszty czy sobie odpuscic
    (duza kasa) ? Teoretycznie w przypadku kontorli moge miec chyba problemy ?
    Jak mnie zapytaja na co w DG ta kase wydalem, ze odciagam odsetki od tej
    "pozyczki", to bedzie problem ? Czy tez nikogo to nie powinno interesowac i
    moge smialo wcigac ?

    Fantom