  • 1. Data: 2011-03-07 12:32:56
    Temat: Odliczenie internetu na mnie i na żone
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Wlasnie wyliczam sobie rocznego pita. Rozliczam sie razem z zona. Mamy
    internet, na ktory umowa jest i na mnie i na zone (na umowie i na fakturach
    jestesmy wpisani obydwoje).
    A teraz byc moze smieszne pytanie. Ale slyszalem o tym od kilku osob, i
    chcial bym sie upewnic. Czy jesli rozliczamy sie razem, i faktury mamy
    razem, to czy koszty internetu moge sobie od podatku odliczyc dwa razy? W
    swojej rubryce i w rubryce zony? Nie chce mi sie wierzyc, zeby tak bylo, ale
    moze akurat? :)

  • 2. Data: 2011-03-07 12:49:37
    Temat: Re: Odliczenie internetu na mnie i na ?one
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-07 13:32, Ajgor pisze:

> [...]
    > swojej rubryce i w rubryce zony? Nie chce mi sie wierzyc, zeby tak bylo, ale

    A dlaczego nie?
    Pamiętaj jednak, że limit to 760 zł na osobę, nie więcej jednak niż
    rzeczywiście _poniesione_ (a więc opłacone) wydatki.

    http://www.rp.pl/artykul/617440.html

    --
    spp

  • 3. Data: 2011-03-07 17:53:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 07.03.2011 13:32, Ajgor wrote:
> [...]
    > swojej rubryce i w rubryce zony? Nie chce mi sie wierzyc, zeby tak bylo, ale

    Nie dwa razy, ale możesz podzielić rzeczywiste wydatki w dowolnej
    proporcji, do maks. 760 zł/osobę.