  • 1. Data: 2011-03-07 12:58:27
    Temat: Internet w podatkach
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Wpisując się w tematykę podatkowo-internetową mam pytanie. Korzystam z
    internetu stałego w miejscu zamieszkania, na otrzymywanych fakturach jest
    wyszczególniona kwota za internet. Z ubiegły rokiem - nie mam problemu.
    Jednak od stycznia zarejestrowałam DG (firma informatyczna, działąjaca
    głównie w internecie). Adres firmy - mój domowy. Zgodnie z sugestią
    zaprzyjaźnionej księgowej - wrzucam sobie w koszty 50% kwoty za internet.
    Założyłam sobie, że pozostałe 50% to wykorzystanie internetu na cele
    niezwiązane z DG (zarówno przez mnie jak i studiującego syna). Czy na pewno
    tak można? Czy i jak w tym kontekście będę mogłą skorzystać z ulgi
    internetowej w pzryszłym roku?

    Marzena