  • 1. Data: 2003-02-07 20:03:22
    Temat: Odliczenie od podatku komputera
    Od: "MariolaW" <m...@w...pl>

    Witam
    Czy mogę odliczyć od podatku komputer zakupiony dla córki w celach
    edukacyjnych (2500zł).
    Córka chodzi do III klasy szkoły średniej o profilu informacyjnym.

    Pozdrawiam

    Mariola

  • 2. Data: 2003-02-09 12:44:23
    Temat: Re: Odliczenie od podatku komputera
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MariolaW napisał:
    > Witam
    > Czy mogę odliczyć od podatku komputer zakupiony dla córki w celach
    > edukacyjnych (2500zł).
    > Córka chodzi do III klasy szkoły średniej o profilu informacyjnym.
    Nie możesz.
    Ale jeżeli komputer jest /mógłby byc Tobie potrzebny do pracy, a
    pracujesz na umowe o pracę, to mozesz go odliczyć "na siebie".

    Uprasza się pana Bogusława Sz. o niestraszenie Marioli konsekwencjami
    karno-skarbowymi oraz wizją ognia piekielnego za składanie falszywych
    oświadczeń, oszustwa podatkowych itp. itd.
    :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-10 10:44:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
    > karno-skarbowymi oraz wizją ognia piekielnego za składanie falszywych
    > oświadczeń, oszustwa podatkowych itp. itd.

    Wlasnie mialem napisac... Chyba, ze wykazesz US-owi,
    ze TOBIE jest potrzebny...

    Boguslaw