  • Data: 2019-12-27 11:26:19
    Temat: Odliczenie od podatku nadpłaconej składki ZUS
    Od: "Q." <z...@g...gov.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Czy przy aktualnych przepisach można nadpłacić składki ZUS i odliczyć je
    od podatku?
    Wpakowałem się na koniec roku w próg 32% i chcę m.in. składkę ZUS za
    grudzień zapłacić już teraz a nie w styczniu, i wrzucić ją w odliczenia
    od podstawy/podatku jeszcze za 2019. Wolno/nie wolno, jak to zrobić
    "prawilnie"? Wystarczy sama wpłata czy należało by jeszcze złożyć DRA w
    grudniu?

    pozdrawiam