  • 1. Data: 2008-11-07 08:32:35
    Temat: Odliczenie podatku
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Założyłem działalność gospodarczą i jako termin rozpoczęcia podałem 1
    grudnia tego roku czy mając już regon mogę kupować narzędzia i czy będe mógł
    je potem odliczyć ?.Pozostało mi jeszcze załatwić w ZUS i US co uczynię na
    początku grudnia.

  • 2. Data: 2008-11-07 08:37:04
    Temat: Re: Odliczenie podatku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2008 09:32:35 +0100, Bynio napisał(a):

> [...]
    > je potem odliczyć ?.Pozostało mi jeszcze załatwić w ZUS i US co uczynię na

    Kupowanie narzędzi *jest* prowadzeniem DG. W tym wypadku
    niezarejestrowanej.

  • 3. Data: 2008-11-07 08:45:21
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    > Kupowanie narzędzi *jest* prowadzeniem DG. W tym wypadku
    > niezarejestrowanej.

    Dziękuję.