  • 1. Data: 2008-11-06 00:15:17
    Temat: założenie lokaty 50k na drugą osobę a US
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    Witam ! Mam w jednym z banków kwote w PLN przekraczająca planowane
    bezpieczeństwo przez BFG tj. ponad 50k euro i chcę tę nadwyżke przelać na
    konto banku drugiego lecz na konto należące do mego syna z zamiarem
    założenia lokaty 3 miesięcznej / ja przebywam za granica i chwilowo nie mogę
    tego zrobić osobiście/ . Po upływie tego okresu osobiście te pieniądze wezmę
    lub przejdą one przelewem na konto które w międzyczasie będąc w Polsce
    założę w tym samym lub innym banku..
    W związku z tym , że jest to duża kwota mam pytanie czy US nie może robic
    jakichś kłopotów oraz zadawac dodatkowych pytań co jest zawsze stresujące a
    czasami może skończyć się / znając nasze urzędy oraz prawo / jakimis
    konsekwencjami finansowymi gdyby na siłe potraktowali to np. jako pożyczkę ,
    czego chciałbym uniknąć .
    Dziękuje z góry z informację .

  • 2. Data: 2008-11-06 00:52:41
    Temat: Re: za?o?enie lokaty 50k na drug? osobe a US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    lex wrote:
    > W zwi?zku z tym , ?e jest to du?a kwota mam pytanie czy US nie mo?e robic
    > jakich? k?opotów oraz zadawac dodatkowych pytan co jest zawsze stresuj?ce a
    > czasami mo?e skonczyae sie / znaj?c nasze urzedy oraz prawo / jakimis
    > konsekwencjami finansowymi gdyby na si?e potraktowali to np. jako po?yczke ,
    > czego chcia?bym unikn?ae .
    > Dziekuje z góry z informacje .

    US ci zada jedno podstawowe pytanie. gdzie jest 2% dla nich.
    Mogą to potraktować jako depozyt nieprawidłowy, pożyczkę, darowiznę itp
    itd. W zależności do tego co odpwiesz na ich pytania.
    Jednym słowem nie kalkuluje ci się, po za tym po jaką cholerę to robisz.
    Narazie żadne banki się do nieba nie wybierają.

  • 3. Data: 2008-11-06 08:31:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

> [...]
    > Jednym słowem nie kalkuluje ci się, po za tym po jaką cholerę to robisz.
    > Narazie żadne banki się do nieba nie wybierają.

    Niech spadają na drzewo, akurat pożyczki między ojcem i synem są bez
    PCC, wystarczy tylko złożyć deklarację.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-11-06 14:16:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Niech spadają na drzewo, akurat pożyczki między ojcem i synem są bez
    > PCC, wystarczy tylko złożyć deklarację.

    a no właśnie o te WYSTARCZY TYLKO się rozchodzi.

  • 5. Data: 2008-11-06 21:00:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Nov 2008, Liwiusz wrote:

    > Niech spadają na drzewo, akurat pożyczki między ojcem i synem są bez PCC,
    > wystarczy tylko złożyć deklarację.

    ...za to z odsetkami może już być problem, o ile zostałyby zwrócone.

    pzdr, Gotfryd