  • 1. Data: 2006-05-24 17:26:40
    Temat: Odliczenie podatku za zakup sprzętu komputerowego...
    Od: b...@g...com

    Mam zamiar kupić sobie w najbliższym czasie notebooka i w związku z
    tym kieruję do Was moje pytanie: czy mogę sobie obliczyć podatek VAT
    od zakupionego sprzętu kupując go na firmę lub osobę prywatną?
    Może to podchodzi pod zakup sprzętu w celach edukacyjnych w przypadku
    osoby prywatnej?

  • 2. Data: 2006-05-24 19:08:35
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    I tak ci go policja zabierze do wyjasnienia czy nie ma na nim nielegalnych
    materialow:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2006-05-24 20:35:27
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    b...@g...com wrote:
> [...]
    > od zakupionego sprzętu kupując go na firmę lub osobę prywatną?
    > Może to podchodzi pod zakup sprzętu w celach edukacyjnych w przypadku

    nie ma ulgi na cele edukacyjne.

  • 4. Data: 2006-05-24 22:48:40
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości

    jeśli rozmawiamy o vacie
    to odliczysz o ile faktura wystawiona jest na twoją firmę

  • 5. Data: 2006-05-26 07:01:34
    Temat: Re: Odliczenie podatku za zakup sprzetu komputerowego...
    Od: b...@g...com

    Oczywiscie, ze na moja :) Nawet jak policja bedzie sprawdzac, to
    nic nie znajdzie ;) Dziekuje za pomoc!

  • 6. Data: 2006-05-26 08:27:04
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > nic nie znajdzie ;) Dziekuje za pomoc!

    nic nie znajdzie, ale i tak na wstepie stracisz komputer, i zostaniesz bez
    niego miesiac, dwa,trzy,rok,dwa.......zalezy:)
    wiec musisz kupic nastepny, a jak trafisz na "dobrego" donosciciela to ten
    tez zabiora......lipa.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344