  • 1. Data: 2005-03-16 20:08:15
    Temat: Odliczenie składki zdrowotnej
    Od: "marekl" <m...@p...onet.pl>

    W 2004 przez kilka miesięcy prowadziłem spółkę cywilną. Ponieważ była to
    dodatkowa działalność płaciłem tylko składkę zdrowotną. Firma nie generowała
    zysków tak więc nie było od czego odliczać składki. Za 2004 rozliczam się
    wspólnie z małżonką. Po podsumowaniu dochodów i kosztów wychodzi sporo
    podatku do zapłaty. Czy od tego podatku mogę odliczyć ww. składkę? Osobiście
    uważam że tak, ale może ktoś bardziej zorientowany w temacie potwierdzi to.
    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2005-03-16 20:57:23
    Temat: Re: Odliczenie składki zdrowotnej
    Od: "moro73" <m...@t...tbs-net.poznan.pl>

    Użytkownik "marekl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Osobiście
    > uważam że tak, ale może ktoś bardziej zorientowany w temacie potwierdzi

    Uważam, że tak. Ja tak zrobiłam rok temu. W identycznej sytuacji.

    --

    moni K.

  • 3. Data: 2005-03-16 20:58:19
    Od: "moro73" <m...@t...tbs-net.poznan.pl>

    Aha. pamietaj, że tylko 7,75%.

    --

    moni K.

  • 4. Data: 2005-03-16 21:54:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005, marekl wrote:

    >+ podatku do zapłaty. Czy od tego podatku mogę odliczyć ww. składkę? Osobiście
    >+ uważam że tak, ale może ktoś bardziej zorientowany w temacie potwierdzi to.

    ...ja bym polecał przejrzenie ostanich kilku(set ?) postów - bo niedawno
    było :) IMO masz rację.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)