  • 1. Data: 2005-03-01 17:21:30
    Temat: Podstawy wymiaru składek ZUS
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Prezez GUS ogłosił kwoty wynagrodzeń od których oblicza się minimalną
    podstawę wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.

    Ub.społ. :
    III,IV,V - 1443,28 zł
    Ub.zdrowotne:
    III,IV,V - 1910,99 zł

    składki więc odpowiednio wzrosną.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 2. Data: 2005-03-02 10:01:09
    Temat: Re: Podstawy wymiaru składek ZUS
    Od: Mariusz Witek <u...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Prezez GUS ogłosił kwoty wynagrodzeń od których oblicza się minimalną
    > podstawę wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.

> [...]

    a przychodnia podobno dostaje cos ok 70 zl na rok na glowe (zalezy
    gdzie/jaka) - tak podobno mowili w TV
    To niezle, place jakies 1,5-2K rocznie zdrowotnego a przychodnia ma 70PLN,
    szczepionke dla dziecka Hib dali mi na _kreche_! bo nie mialem :-/, musialem
    przeciez zaplacic skladke ZUS do 10-ego bo jak nie ooo to wywalimy pana na
    1/2 roku

    mariusz