  • 1. Data: 2005-03-01 15:05:52
    Temat: zameldowanie a ulga za Internet
    Od: "MarioNet" <k...@o...pl>

    Witam
    Czy aby otrzymac zwrot podatku za korzystanie z Internetu, muszę być
    zameldowany na stałe lub tymczasowo w miejscu, w którym z niego korzystam.
    Jestem studentem, podpisalem umowe na siebie, ale nie jestem zameldowany,
    wiem że będę mieszkał w tym miejscu jeszcze co najmniej rok.

    MarioNet

  • 2. Data: 2005-03-01 17:45:44
    Temat: Re: zameldowanie a ulga za Internet
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    MarioNet napisał(a):
> [...]
    > Jestem studentem, podpisalem umowe na siebie, ale nie jestem zameldowany,
    > wiem że będę mieszkał w tym miejscu jeszcze co najmniej rok.

    UOPDOOF
    art. 26 ust. 1
    6a) wydatków ponoszonych przez podatnika z tytułu użytkowania sieci
    Internet w lokalu (budynku) będącym miejscem zamieszkania podatnika w
    wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym kwoty 760 zł,",

    czyli IMHO nie musi byc zameldowany

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*