  • 21. Data: 2002-10-14 08:14:32
    Temat: Odp: Odp: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomn
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    > No toż przecież jesteśmy zgodni. Ja jedynie Smerfowi usiłowałem
    > uzmysłowić że "zameldowanie" (tj. "rejestracja miejsca pobytu") a "zgoda
    > na DG" to dwie różne sprawy.

    Kurcze ;)
    no wiem, musisz mieć zmeldowanie w miejscu gdzie mieszkasz, owszem!
    Musisz też mieć pozwolenie na prowadzenie DG, musisz też mieć tytuł prawny
    do lokalu w którym DG prowadzisz, ale cholera nie musisz tego tytułu składać
    w Urzędzie w którym składasz wpis (kiedyś musiałeś, np jeszcze w zeszłym
    roku)

    Pozdrowienia Smerf

  • 22. Data: 2002-10-14 08:24:35
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aoclct$3ss$...@n...tpi.pl...

    > do lokalu faktycznie kiedyś istniał gdyż mówił o nim art.88b ust.3 pdg.
    > Z dniem 22.01.2002r tenże ust.3 został jednak skreślony (DzU1/2002 poz.2)

    dokładnie o to mi chodziło.

    Pozdrawiam
    Smerf

  • 23. Data: 2002-10-14 09:04:11
    Temat: Odp: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomn
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławomir Malibo <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ao78c3
    > Proponuję postudiować przepisy. Działalności nie można zarejestrować z
    > siedzibą: krawężnik, róg ulicy X i Y.

    Właśnie to powinieneś zrobić!!!
    W wniosku o wpis o DG, zapisujesz gdzie będziesz prowadził działalność ale
    nie musisz złożyć tytułu prawnego do lokalu.
    Sprawdź to!!!

    Smerf

  • 24. Data: 2002-10-14 23:36:05
    Temat: Re: Odp: Odp: Prowadzę D.G. i zostanę bezdomn
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Oct 2002, Smerf wrote:
    [...]
    >+ Kurcze ;)

    -:O !
    A pisałem że nie pilnowałem ustawodawców przez dwa czy trzy
    tygodnie ;>
    Thx. za korekty !

    Pozdrowienia, Gotfryd