  • 1. Data: 2002-10-09 07:22:26
    Temat: DG a praca na uczelni
    Od: <v...@i...pl>

    Ja jeszcze raz do wszystkich z bardziej szczegolowym pytaniem. Mam DG typu
    uczenie na kursach, angielkis, polski dla cudzoziemncow itd, ale przede
    wszystkim pracuje na wyzszej uczelni, jak pracownik naukowy (doktor) tyle ze
    to prywatna uczelnia wiec wola mnie zatrudniac na dzielo. Nie prowadze
    lektoratu tylko zajecie kierunkowe, translatoryka, stylistyka itd. Czy moge
    tego nie brac na DG tylko oztawic na dzielojak osoba f.? Na zdrowy rozum
    praca nauczelni to co innego niz moja DG. Czy jest ktos z Was w podobnej
    sytaucji?
    verisa